مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:452021-01-27بين الملل

رشد چشمگیر جمعیت شهرک های رژیم صهیونیستی در 4 ساله گذشته


آمارهای یک گروه حامی شهرک نشینان رژیم صهیونیستی نشان داده جمعیت شهرک نشین های این رژیم در کرانه باختری در چهار سال گذشته نسبت به کلیت جمعیت این رژیم با سرعت خیلی بیشتری رشد یافته است؛ - آمارهای یک گروه حامی شهرک نشینان رژیم صهیونیستی نشان داده جمعیت شهرک نشین های این رژیم در کرانه باختری در چهار سال گذشته نسبت به کلیت جمعیت این رژیم با سرعت خیلی بیشتری رشد یافته است؛ دوره ای که در عین حال مصادف با اقدام بی سابقه دولت دونالد ترامپ در پذیرش فعالیت های مربوط به شهرکسازی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، گزارش منتشر شده از سوی گروه آمارهای جمعیت یهودی کرانه باختری نشان می دهند که از آغاز 2017 جمعیت شهرک نشینان اسراییلی به میزان 13 درصد افزایش یافته و به 474 هزار و 481 نفر رسیده است.

این در حالی است که در طول همین دوره جمعیت اسراییل به میزان حدود هشت درصد رشد یافته و به حدود 9.

3 میلیون نفر طبق اعلام دولت این رژیم رسیده است.

گزارش این گروه که مبتنی بر داده های رسمی دولت اسراییل است شامل قدس شرقی که در آن بیش از 200 هزار شهرک نشین هستند، نمی شود.

باروچ گوردون، مدیر گروه آمارهای جمعیت یهودی کرانه باختری تاثیر سیاست آمریکا را کم اهمیت دانسته و گفت، نرخ رشد سالانه عملا در سال های اخیر حتی قبل از همه گیری کروناویرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر جمعیت شهرک های رژیم صهیونیستی در 4 ساله گذشته

رشد چشمگیر جمعیت شهرک های رژیم صهیونیستی در 4 ساله گذشته