مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 14:052021-01-27اقتصادي

نهضت خانه سازی در اردستان به راه افتاده است


نهضت خانه سازی با هدف تامین مسکن واجدان شرایط در اردستان به راه افتاده و هرچه زمان می گذرد بر شتاب و روند اجرای 3 پروژه مربوط به آن افزوده می شود.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: نهضت خانه سازی با هدف تامین مسکن واجدان شرایط در اردستان به راه افتاده و هرچه زمان می گذرد بر شتاب و روند اجرای 3 پروژه مربوط به آن افزوده می شود.

حمیدرضا تاملی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه نهضت خانه سازی با هدف تامین مسکن واجدان شرایط در اردستان به راه افتاده و از امروز تمام اعضای شورای اداری شهرستان ماموریت دارند تا هرچه زمان می گذرد بر شتاب و روند اجرای 3 پروژه مربوط به آن اضافه کنند، اظهار کرد: در حال حاضر سه پروژه مسکن ساز، مسکن 80 واحدی محرومان، پروژه تحت پوشش کمیته امداد که شامل 150 واحد است و پروژه 320 واحدی خیران مسکن ساز در دستور کار است.

وی اضافه کرد: همچنین با پیگیری های به عمل آمده هر فردی که بخواهد در هر نقطه ای از مناطق روستایی شهرستان اقدام به خانه سازی و یا تخریب و نوسازی داشته باشد 50 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و 15 میلیون تومان کمک بلاعوض در اختیار او قرار خواهیم داد.

تاملی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان با توجه به اینکه روزهای پایانی فعالیت دولت است نباید تحت تاثیر موضوعات حاشیه ای قرار گیرند و ماموریت اصلی خود که همان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت خانه سازی در اردستان به راه افتاده است

نهضت خانه سازی در اردستان به راه افتاده است