مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:552021-01-27اقتصادي

رشد تجارت ایران با اوراسیا علیرغم دشواری تجارت در جهان به علت کرونا


عضو هیت رییسه شورای تجاری اتحادیه اقتصادی اوراسیا بیان داشت: سال 2020 به علت اپیدمی کرونا سال بسیار دشواری برای تجارت در سطح جهان بود اما علیرغم این دشواری ها حجم تجارت ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا 30 درصد افزایش داشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس دانیل ابرایف  امروز طی پیامی ویدئویی در همایش اقتصادی ایران و اوراسیا که در مرکز همایش های رایزن برگزار شد، گفت: ایران یکی از شرکای مهم برای اتحادیه اقتصادی اوراسیا است و ما به دنبال برقراری تجارت آزاد با ایران هستیم و لذا روابط فی مابین روز به روز افزایش خواهد یافت.

  عضو هیت رییسه شورای تجاری اتحادیه اقتصادی اوراسیا بیان داشت: سال 2020 به علت اپیدمی کرونا سال بسیار دشواری برای تجارت در سطح جهان بود اما علیرغم این دشواری ها حجم تجارت ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا 30 درصد افزایش داشت ضمن اینکه صادرات ایران نیز رو به افزایش است.

  وی با اشاره به اینکه به زودی مذاکرات موافقتنامه تجارت آزاد ایران و اوراسیا آغاز خواهد شد، گفت: بنابراین در چارچوب این مذاکرات قصد داریم تا از ابزارهای تعرفه ای و غیر تعرفه ای برای ساده سازی روابط تجاری و همچنین سرمایه گذاری و ارائه خدمات بین طرفین استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تجارت ایران با اوراسیا علیرغم دشواری تجارت در جهان به علت کرونا

رشد تجارت ایران با اوراسیا علیرغم دشواری تجارت در جهان به علت کرونا