مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 11:152021-01-27دانش

اصلاح اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تصویب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 351 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، - اصلاح اساسنامه دانشگاه فرهنگیان در جلسه 351 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به تصویب رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 351 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام روح الله، شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی در پیش از دستور جلسه با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمعاونت آموزشی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها مبنی بر عدم اجرای کامل مصوبات در مورد دروس معارف اسلامی در دانشگاه ها اظهار داشت: هرگونه تغییر در سرفصل دروس معارف اسلامی باید بر اساس مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام شود.

سالانه 150 برنامه درسی دانشگاه ها بازنگری می شوند علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این جلسه گفت: از 3 هزار و 300 برنامه درسی فعال در دانشگاه ها، به طور میانگین سالانه 150 برنامه درسی بازنگری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تصویب شد

اصلاح اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تصویب شد