مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-27اقتصادي

یک میلیون و 150 هزار خانه خالی شناسایی شده است


براساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی تاکنون یک میلیون و 150 هزار خانه خالی شناسایی و در کارتابل سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

- براساس اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی تاکنون یک میلیون و 150 هزار خانه خالی شناسایی و در کارتابل سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از تکلیفی که مجلس برای اخذ مالیات از خانه های خالی بر عهده دولت گذشته وزارت راه و شهرسازی و وزارت اقتصاد در حال شناسایی و اعمال مالیات واحدهای خالی از سکنه هستند.

طبق اعلام محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی تاکنون یک میلیون و 150 هزار واحد خالی از سکنه شناسایی و در کارتابل سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است.

پیش از این محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تعداد واحدهای خالی شناسایی شده را یک میلیون و 500 هزار واحد عنوان کرده و گفته بود که از این تعداد 300 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی و به موجب قانون، این سازمان می تواند برای اخذ مالیات اقدام کند.

سامانه املاک و اسکان به عنوان پیش نیاز شناسایی وضعیت سکونت واحدهای مسکونی کل کشور از بهمن ماه سال گذشته توسط وزارت راه و شهرسازی رونمایی و از مردادماه به مرحله اجرا رسید.

همزمان مجلس یازدهم اصلاحیه طرح مالیات بر خانه های خالی را که از سال 1394 به تصویب رسیده بود در دستور کار قرار داد و 26 آذر ماه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 150 هزار خانه خالی شناسایی شده است

یک میلیون و 150 هزار خانه خالی شناسایی شده است