مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27اقتصادي

بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان در دهه فجر


فرماندار شهرستان تویسرکان اعلام کرد: بیمارستان 154 تختخوابی شهید سلیمانی تویسرکان دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

- سیدرسول حسینی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بیمارستان سردار شهید سلیمانی از سوی پیمانکار به بهره بردار این طرح تحویل شده است و مهمترین طرح افتتاحی در دهه فجر امسال در شهرستان تویسرکان به حساب می آید.

وی بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی را نقطه عطفی در توسعه کمی و کیفی زیرساخت های درمانی شهرستان تویسرکان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به طولانی شدن پروسه ساخت، تجهیز، افتتاح و بهره برداری، راه اندازی این بیمارستان یکی از مهمترین مطالبات مردم تویسرکان در سال های اخیر به شمار می رود و این بیمارستان در ایام دهه فجر امسال برای رفاه حال مردم شهرستان به بهره برداری می رسد.

حسینی مطرح کرد: در دهه فجر امسال 60 طرح عمرانی در شهرستان تویسرکان مراحل اجرایی خود را آغاز می کنند و یا به بهره برداری می رسند که 58 طرح افتتاح و دو طرح کلنگ زنی می شود که برای بهره برداری و آغاز مراحل اجرایی این طرح ها اعتباری افزون بر 182 میلیارد تومان هزینه و یا اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرستان تویسرکان در ادامه مطرح کرد: دهه فجر امسال دهه فاطمی است چراکه میلاد حضرت زهرا(س) و میلاد امام خمینی(ره) با ایام پیروزی انقلاب شکوهمند اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان در دهه فجر

بهره برداری از بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان در دهه فجر