مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:402021-01-27سياسي

گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: پرداختن به مساله اقامه نماز و توسعه و گسترش فرهنگ نماز در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در گردهمایی مشترک همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و پیش اجلاسیه نماز دانش آموزی در سنندج، با اشاره به اینکه بهترین کار مومن نماز شب است و محضر پروردگار بهترین محضر است و نماز بهترین وسیله ارتباط با پروردگار است، اظهار کرد: مروجان و فعالان اقامه نماز در جامعه فعالیت معنوی و فرهنگی ارزشمندی انجام می دهند و نزد پروردگار از اجر ویژه ای برخوردارند.

وی با تاکید بر فعالیت های معنوی و ترویج نماز در مدارس، گفت: دانش آموزان در امر تعلیم و تربیت هم از خانه هم مدرسه تاثیر می پذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: اولیا و مربیان مدرسه در امر اقامه نماز باید برای دانش آموزان الگو باشند و از رفتارهای شعارگونه پرهیز کند.

وی یادآور شد: مکان نمازخانه در مدارس باید به عنوان بهترین مکان مدرسه مورد توجه قرار گیرد و در راستای ترویج و ترغیب نماز خواندن در مدرسه اعتباراتی به آن اختصاص یابد.

به گفته حجت الاسلام پورذهبی، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ اقامه نماز می تواند از بسیاری آسیب های اجتماعی مانند سرقت پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است

گسترش فرهنگ اقامه نماز در جامعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است