مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-27سياسي

مجلسی ها به بودجه های فرهنگی و تحول در آموزش توجه جدی کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مجلسی ها در تصویب بودجه های فرهنگی همچنین در ایجاد تحول در آموزش اهتمام جدی داشته باشند و تقویت فرهنگ دینی را مدنظر قرار دهند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مجلسی ها در تصویب بودجه های فرهنگی همچنین در ایجاد تحول در آموزش اهتمام جدی داشته باشند و تقویت فرهنگ دینی را مدنظر قرار دهند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز در دیدار با قاضی زاده هاشمی نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی اظهار کرد: مجلس در مورد مسائل فرهنگی و دینی به ویژه تقویت و ترویج این دو مقوله مهم اهتمام ویژه داشته باشد زیرا معتقدیم اگر فرهنگ درست شود، همه امور روی روال می افتد و اگر فرهنگ نباشد، هر چه کار عمرانی شود، هدر می رود اما متاسفانه در اغلب دولت ها فرهنگ دینی مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: اگر فرهنگ دینی برای مردم نهادینه شود، آنها به خوبی می توانند نقش اجتماعی خود را ایفا کنند که نمونه آن را در زمان شیوع کرونا و کمک آنها به دولت شاهد بودیم و این اثر ایمان است که مردم در خانه های خود کارگاه تولید ماسک ایجاد کردند یا مقاومت کادر درمان تا پای جان و رسیدگی به بیماران کرونایی، نشأت گرفته از فرهنگ دینی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلسی ها به بودجه های فرهنگی و تحول در آموزش توجه جدی کنند

مجلسی ها به بودجه های فرهنگی و تحول در آموزش توجه جدی کنند