مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-27سياسي

تصویب احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در ملایر


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: موافقت شرکت تولید نیروی برق حرارتی کشور برای احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در شهرستان ملایر حاصل شد.

- هادی بیگی نژاد در گفت وگو با ایسنا، به بازدید کارشناسان وزارت نیرو در روزهای شنبه و یکشنبه هفته جاری اشاره و اظهار کرد: طی بازدیدهای این کارشناسان از شهرستان های درود، بروجرد و ملایر، در نهایت ملایر به عنوان محل احداث نیروگاه مشخص شد.

وی ادامه داد: همچنین نامه ای توسط فرمانداری ویژه ملایر تنظیم شد و به امضای نمایندگان شهرستان و فرماندار رسید و در آن به مزیت ها و پتانسیل های شهرستان ملایر برای میزبانی این نیروگاه پرداخته شد و با پیگیری این نامه، سرانجام موافقت شرکت تولید نیروی برق حرارتی کشور حاصل شد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت از منطقه پیشنهادی احداث نیروگاه خبر داد و تصریح کرد: منطقه پیشنهادی در بخش جوکار است و فاصله اراضی پیشنهادی استقرار نیروگاه با شهرک صنعتی امام رضا(ع) بخش جوکار، حدود سه کیلومتر و با شهرک صنعتی ملایر(یک) دو کیلومتر است.

وی یادآور شد: طی جلسات تشکیل شده بین مسئولان استانی و شرکت برق منطقه ای باختر، مقرر شد کمبود برق مورد نیاز شهرک صنعتی امام رضا(ع) بخش جوکار توسط شرکت برق منطقه ای باختر با احداث پست 230 کیلوواتی و احداث 100 کیلومتر خط انتقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در ملایر

تصویب احداث نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در ملایر