مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-27سياسي

شرایط برگزاری نمایشگاه های تخصصی/ برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع


اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرده که مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی با شرایط مشخص صادر شده، اما برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع است.

- اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرده که مجوز برگزاری نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی با شرایط مشخص صادر شده، اما برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد که پس از وقفه ای نسبتا طولانی با عنایت ویژه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و دفتر رییس جمهوری، وزرای صمت و کشور و نیز مجوز رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اجازه برپایی نمایشگاه های تخصصی در مناطق زرد و نارنجی کرونا، نمایشگاه های تخصصی با هدف جهش تولید، توسعه صادرات و معرفی دستاوردها و تولیدات صنعتی، معدنی و کشاورزی ایران با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و نظارت گروه های غربالگری ستاد ملی کرونا و صرفا با حضور بازدیدکنندگان مدعو و متخصص برگزار می شود .

تاکید می شود برپایی نمایشگاه های فروش که معمولا توسط دستگاه ها در بازارچه های عرضه مستقیم کالا و در جهت تنظیم بازار خصوصا بازار شب عید برگزار می شود از جمله نمایشگاه های بهاره تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه مجاز نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برگزاری نمایشگاه های تخصصی/ برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع

شرایط برگزاری نمایشگاه های تخصصی/ برگزاری نمایشگاه بهاره ممنوع