مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-27سياسي

کارگزاران نظام باید کم هزینه و پرسود باشند


رییس مجمع نمایندگان استان تهران گفت: کارگزاران نظام باید هزینه های شخصی خود را کاهش دهند و برای مردم سودمند باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرری، حجت الاسلام سیدرضا تقوی رییس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان تهران صبح امروز در شورای اداری شهرستان ری اظهار کرد: کارگزاران نظام باید نسبت به حکومت، رهبری و مردم وفادار باشند و به هر قیمتی برای کسب مقام و منسب تلاش نکنند.

وی با بیان اینکه مسؤولان باید خیرخواه و خدمتگزار ملت باشند، گفت: کارگزار نظام اسلامی باید زینت نظام باشد و به جایگاهش اعتبار بدهد نه اعتبار بگیرد.

رییس مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به اینکه برخی مسؤولان هزینه های زیادی برای خانه و خودرو و مسائل جانبی خود خرج می کنند، ادامه داد: مدیر نظام باید کم هزینه و پرسود باشد لذا اگر مسؤولی به اندازه هزینه هایی که دارد برای مردم و نظام سود داشته باشد می توان گفت مدیر کارآمدی است.

حجت الاسلام تقوی با انتقاد اینکه اعتبار برخی مسؤولان به پست و جایگاه است، تصریح کرد: مدیران و مسؤولان باید از ویژه خواری و رانت خواری پرهیز کنند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار گیرند لذا باید دقت کنیم پست و فرصتی که به امانت در آن فعالیت می کنیم را با امتیازطلبی و ویژه خواری هدر ندهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزاران نظام باید کم هزینه و پرسود باشند

کارگزاران نظام باید کم هزینه و پرسود باشند