مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:052021-01-27اقتصادي

افتتاح پروژه امدادی سه راهی «کارزان» در سال آینده


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای پروژه سه راهی «کارزان»، 1 میلیارد و 300 میلیون تومان اوراق گذاشته ایم و تاکنون 80 درصد این طرح انجام شده و 20 درصد باقی مانده که در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و افتتاح می شود.

- ایسنا/ایلام رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور گفت: برای پروژه سه راهی کارزان ، 1 میلیارد و 300 میلیون تومان اوراق گذاشته ایم و تاکنون 80 درصد این طرح انجام شده و 20 درصد باقی مانده که در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و افتتاح می شود.

محمد نصیری رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور در دیدار استاندار ایلام، با قدردانی از پیگیری و حمایت های استاندار ایلام در امور هلال احمر، اظهار کرد: برآیند و مجموعه این تلاش ها را در برگزاری شایسته مراسم اربعین دیده ایم و در این راستا نگاه جمعیت هلال احمر به ایلام با توجه به اینکه استان محور اربعین است، خاص و ویژه بوده است.

وی از عزم جمعیت هلال احمر برای تکمیل طرح مهم امدادی استان جدی خبر داد و گفت: در این راستا برای پروژه سه راهی کارزان ، 1 میلیارد و 300 میلیون تومان اوراق گذاشته ایم و تاکنون 80 درصد این طرح انجام شده و 20 درصد باقی مانده که در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه امدادی سه راهی «کارزان» در سال آینده

افتتاح پروژه امدادی سه راهی «کارزان» در سال آینده