مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 10:002021-01-27اقتصادي

اعتراض مردم روستای ورتون به واگذاری منابع طبیعی


روستاییان ورتون با حضور مقابل استانداری اصفهان نسبت به واگذاری زمین های منابع طبیعی برای توسعه گردشگری مخالف بودند و اعتراض خود را به گوش مسؤولان رساندند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مردم روستای ورتون امروز با حضور مقابل استانداری اصفهان، اعتراض خود به واگذاری 99 هکتار زمین از منابع طبیعی به افراد شخصی را اعلام کردند.

این منطقه که دارای چشمه های آب گرم معدنی است، قرار است با هدف توسعه گردشگری به فردی واگذار شود که روستاییان این منطقه ضمن مخالفت با این موضوع، معتقدند این واگذاری باعث تخریب منابع طبیعی هم می شود.

  همچنین مردم این روستا می گویند اگر واگذاری هم جهت توسعه گردشگری قرار است انجام شود، چرا به خود روستاییان واگذار نمی شود و از همین رو با حضور مقابل استانداری اعتراض خود را نشان دادند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، به گفته یکی از اهالی روستا در راستای این تجمع سه نفر از کشاورزان وارد استانداری شدند تا موضوع را به گوش مسؤولان برسانند.

پیش از این نیز در سال های اخیر خصوصا آذر ماه 94 اهالی این روستا نسبت به این اتفاق اعتراض کردند.

در آن سال به گفته اهالی این روستا، مجوز اولیه احداث منطقه گردشگری ورتون 12 هکتار بوده اما بعدها متوجه شده ­اند که این 12 هکتار به 99 هکتار رسیده و افراد مذکور نه تنها آب منطقه را از آن خود کرده بلک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض مردم روستای ورتون به واگذاری منابع طبیعی

اعتراض مردم روستای ورتون به واگذاری منابع طبیعی