مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-27اقتصادي

تقویت دلار در بازارهای جهانی


شاخص دلار در معاملات امروز بالا رفت.

- شاخص دلار در معاملات امروز بالا رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، شاخص مدیران آلمان نشان می دهد دید مدیران اقتصادی نسبت به شرایط اقتصاد در ماه های پیش رو کمی بهتر شده است.

با این حال هنوز این شاخص با سطح قبل از کرونا فاصله معناداری دارد و تا زمانی که واکسن ها اثربخشی قابل توجهی نداشته باشند روند فعلی ادامه دارد.

الزام به تزریق واکسن در حداقل دو نوبت و عدم دسترسی کشورهای فقیر به واکسن از جمله دلایلی است که معامله گران را نسبت به اتمام بحران کرونا تا پایان سال نگران می کند.

سازمان بهداشت جهانی نیز از کشورهای ثروتمند خواسته است به کشورهای کم توان تر برای تهیه واکسن کمک کنند چرا که بدون آن کانون های شیوع بیماری باقی خواهند ماند.

کریستین لاگارد- رییس سابق صندوق بین المللی پول و رییس فعلی بانک مرکزی اروپا- با بیان اینکه امیدوار است سال 2021 سالی برای احیای اقتصاد جهانی باشد گفته است هنوز با سطح کم سابقه ای از نااطمینانی نسبت به آینده مواجه هستیم.

لاگارد که در مجمع جهانی اقتصاد به سخنرانی می پرداخت در بخش دیگر سخنانش با اشاره افزایش مجدد آمار مبتلایان به کرونا در جهان گفت سیاست های حمایتی بانک مرکزی اروپا برای تقویت رشد اقتصادی در سال 2021 هم ادامه خواهد یافت و پیش بینی می کنم رشد اقتصادی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت دلار در بازارهای جهانی

تقویت دلار در بازارهای جهانی