مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-27سياسي

برگزاری بیش از 900 برنامه ویژه کودکان سیستان وبلوچستان در دهه فجر


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان استان بیش از 900 برنامه در فضای مجازی و حضوری برگزار می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ویژه کودکان و نوجوانان استان بیش از 900 برنامه در فضای مجازی و حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا معصومه هادی 8 بهمن ماه در نشست خبری برنامه های کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر افزود: در این ایام مبارک دهه فجر برای کودکان و نوجوانان بصیرت افزایی در رابطه با این انقلاب و اینکه با چه دیدگاه و ارزش هایی به ظهور و پیروزی رسیده خواهیم داشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وقتی کودک و نوجوان ما با این مسائل انقلاب آشنا شود قطعا به هویت ملی خود افتخار و با هر باد مخالفی نخواهد لرزید افزود: در این صورت این کودک و نوجوان هویت انقلابی اسلامی دارد که به آن می تواند تکیه کند.

وی بیان کرد: با هدف تبیین و ترویج آرمان های انقلاب اسلامی و به منظور بصیرت افزایی و برجسته سازی نقش مردم در عرصه های مختلف برنامه هایی با رویکرد مجازی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بیش از 900 برنامه ویژه کودکان سیستان وبلوچستان در دهه فجر

برگزاری بیش از 900 برنامه ویژه کودکان سیستان وبلوچستان در دهه فجر