مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:502021-01-27سياسي

صداوسیما چگونه از روحانی عذرخواهی کرد؟


در پی توهین به روحانی رییس جمهوری در یکی از برنامه های تلویزیون، رییس رسانه ملی پس گذشت چهار روز از این اتفاق در متن کوتاهی از این اتفاق عذر خواهی کرد که در هیچ یک از بخشهای خبری دیگر رادیو تلویزیون و شبکه خبر انعکاس نیافت! - در پی توهین به روحانی رییس جمهوری در یکی از برنامه های تلویزیون، رییس رسانه ملی پس گذشت چهار روز از این اتفاق در متن کوتاهی از این اتفاق عذر خواهی کرد که در هیچ یک از بخشهای خبری دیگر رادیو تلویزیون و شبکه خبر انعکاس نیافت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از برنا، میزان پوشش عذر خواهی رییس رسانه ملی در بخشهای خبری صدا وسیما، تنها در یک بخش خبری و به مدت 27 ثانیه به عنوان خبر بیست و سوم بود.

در پی توهین به رییس جمهور در یکی از برنامه های تلویزیون و موج اعتراض های عمومی و گروهها و شخصیتهای سیاسی را درپی داشت رییس رسانه ملی پس گذشت چهار روز از این اتفاق در متن کوتاهی از این اتفاق عذر خواهی کرد.

نکته عجیب اینکه همین عذر خواهی کوتاه هم جز در بخش خبری 21 تلویزیون، در هیچ یک از بخشهای خبری دیگر رادیو تلویزیون و شبکه خبر انعکاس نیافت و در همان یک بخش خبری هم به عنوان بیست و سومین خبر و در 27 ثانیه خوانده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداوسیما چگونه از روحانی عذرخواهی کرد؟

صداوسیما چگونه از روحانی عذرخواهی کرد؟