مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-27سياسي

طرح های مهم امدادی استان ایلام تکمیل می شوند


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه طرح مهم امدادی استان ایلام تکمیل می شوند، گفت: نگاه جمعیت هلال احمر به ایلام خاص و ویژه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد نصیری ظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام، ضمن تشکر از پیگیری و حمایت های خوب استاندار ایلام در امور هلال احمر، اظهار کرد: برآیند و مجموعه این تلاش ها را در برگزاری شایسته مراسم اربعین دیده ایم و در این راستا نگاه جمعیت هلال احمر به ایلام با توجه به اینکه استان محور اربعین است، خاص و ویژه بوده است.

وی در ادامه عزم جمعیت هلال احمر برای تکمیل طرح مهم امدادی استان جدی عنوان کرد و گفت: در این راستا برای پروژه سه راهی کارزان یک میلیارد و 300 میلیون تومان اوراق گذاشته ایم و تاکنون 80 درصد این طرح انجام شده و 20 درصد باقی مانده که در اردیبهشت ماه به اتمام می رسد و افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: همچنین سه میلیارد تومان اوراق برای مرکز جامعه توانبخشی استان گذاشته ایم و در صورت راه افتادن این مرکز، جزو بهترین ها در کشور خواهد بود.

نصیری در پایان گفت: حمایت و پای کار بودن مجموعه مسئولان استان به ویژه نماینده عالی دولت در استان به ما انگیزه مضاعف برای کار بیشتر می دهد و در این راستا نهایت مساعدت را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های مهم امدادی استان ایلام تکمیل می شوند

طرح های مهم امدادی استان ایلام تکمیل می شوند