مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-27سياسي

ضرورت استفاده از ظرفیت مرزنشینان برای دفاع از مرزهای کشور


معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر لزوم تبیین ماهیت مرز و مرزبانی برای عموم گفت: مرزبانان دژ محکم و حافظان جان، امنیت و آسایش عمومی مردم و مرزنشینان هستند.

- معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با تاکید بر لزوم تبیین ماهیت مرز و مرزبانی برای عموم گفت: مرزبانان دژ محکم و حافظان جان، امنیت و آسایش عمومی مردم و مرزنشینان هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار مهدی حاجیان در دیدار با فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه حضور سردار گودرزی در کسوت مرزبانی فرصتی مغتنم برای تجارب خدمتی مرزبانان است، تصریح کرد: فرمانده نیروی انتظامی همواره در تلاش هستند فرماندهان لایق را منصوب کنند تا نیروی انتظامی پویا و در تراز انقلاب اسلامی و در خدمت مردم را شکل دهند.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: اینکه مردم ایران در امنیت و با خیالی آسوده به امور خود می پردازند را مدیون حضور مقتدرانه مرزبانان در مرزهای ایران اسلامی می دانیم.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی با بیان اینکه که ماهیت مرز و مرزبانی نیاز به تبیین دارد، افزود: مرزبانان شبانه روز در تلاش هستند امنیت را برای مردم به ارمغان بیاورند که این سطح سلحشوری و مظلومیت باید به تصویر کشیده شود.

حاجیان افزود: مأموریت نیروی انتظامی را باید از مرز تا مرکز تعریف کرد چراکه چتر امنیت کشور به پهنای جغرافیای ایران اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ظرفیت مرزنشینان برای دفاع از مرزهای کشور

ضرورت استفاده از ظرفیت مرزنشینان برای دفاع از مرزهای کشور