مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:102021-01-27اقتصادي

صرفه جویی 2 میلیارد دلاری با داخلی سازی


معاون امور صنایع وزارت صمت از جلوگیری از خروج 2 میلیارد و 200 میلیون دلار با اجرای طرح های به بهره برداری رسیده پروژه داخلی سازی و میزهای ساخت داخل در 9 ماهه امسال، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت مجازی برگزار کرده ایم، ادامه داد: چهارمین میز توسعه و تعمیق ساخت داخل در حوزه خودرو و قطعات را ابتدای امسال با 40 سازنده و ارزش قراردادهای 60 میلیون دلار برگزار کرده ایم.

میز دوم پتروشیمی با ارزش قراردادهای 60 میلیون دلار، نخستین میز صنعت پالایشگاهی با ارزش قراردادهای 80 میلیون دلار را برگزار کردیم و پنجمین میز ساخت داخل در حوزه خودرو به ارزش قراردادهای 60 میلیون دلار نیز برگزار می شود.

صادقی نیارکی ادامه داد: در مجموع 240 میلیون دلار در قالب میزهای ساخت داخل امسال انعقاد قرارداد بین سازندگان داخلی و مجموعه های صنعتی داشته ایم.

210 گروه کالایی را به عنوان زیر پروژه نهضت ساخت داخل مشخص کردیم که این اقلام برای جایگزینی واردات و سرمایه گذاری سرمایه گذاران معرفی شده اند.

همچنین این 210 رشته فعالیت را به مجموعه نهادهای انقلابی و عمومی غیر دولتی ارسال کرده ایم که جهاد دانشگاهی در 24 مورد برای همکاری اعلام آمادگی کرده است.

به گفته این مقام مسئول جهاد دانشگاهی در حوزه هایی از جمله برق، نفت، فولاد، نساجی، پوشاک، ماشین سازی و تجهیزات برای ارائه فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 2 میلیارد دلاری با داخلی سازی

صرفه جویی 2 میلیارد دلاری با داخلی سازی