مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-27اقتصادي

5نکته مهم برای خرید درایو های SSDمناسب


مدیران شبکه باید برای خرید SSD به نیاز های سرعت بیشتر و ظرفیت ، پایداری کل سیستم و تجهیزات ذخیره سازی گذشته خود تعادل برقرار کنند همچنین این انتخاب ها فقط خرید یک محصول نیست بلکه باید راهکار خاصی گزینش شود در ادامه به 5 نکته که مدیران شبکه درهنگام خرید .

- مدیران شبکه باید برای خرید SSD به نیاز های سرعت بیشتر و ظرفیت ، پایداری کل سیستم و تجهیزات ذخیره سازی گذشته خود تعادل برقرار کنند همچنین این انتخاب ها فقط خرید یک محصول نیست بلکه باید راهکار خاصی گزینش شود در ادامه به 5 نکته که مدیران شبکه درهنگام خرید SSD برای هزینه یک گیگابایت فضای ذخیره سازی را محاسبه می کنید و بعدا خرید می کنید اما برای خرید یک SSD  اینترپرایز این کار اشتباه است و باید هزینه نوشتن روی هریک ترابایت اطلاعات ، جایگزین شود ، چون در سیستم های ذخیره سازی بزرگ ، میزان عملیات نوشتن در هرسال اهمیت زیادی دارد و هر SSD که بتواند طول عمر عملیات نوشتن بیشتری داشته باشد به صرفه تر است .

وقتی شما TBW/$ را اندازه گیری می کنید به نتایج جالبی می رسید که در آن به این پی می برید که هرچی SSD ارزان تر باشد TBW/$ گران تر چون طول عمر مفید نوشتن آن زود تمام می شود .

2-دقت به هزینه TCO نه هزینه خرید قبل از خرید کمی وقت صرف کنید و کل هزینه ی SSD موردنظر شامل هزینه خرید ، نگهداری و پشتیبانی ، اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5نکته مهم برای خرید درایو های SSDمناسب

5نکته مهم برای خرید درایو های SSDمناسب