مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-27اقتصادي

همه گیری کووید-19 «تفکر جهانی و عملکرد محلی» را تسریع کرده است


بر اساس گزارش جدیدی که روز گذشته منتشر شد، بیماری همه گیر کووید-19 شرکت های جهانی را بر آن داشته است تا به عملیات محلی و انعطاف پذیرتر روی آورند.

- همه گیری کووید-19 تفکر جهانی و عملکرد محلی را تسریع کرده است ایسنا/خراسان رضوی بر اساس گزارش جدیدی که روز گذشته منتشر شد، بیماری همه گیر کووید-19 شرکت های جهانی را بر آن داشته است تا به عملیات محلی و انعطاف پذیرتر روی آورند.

به نقل از بیزینس، این گزارش که توسط اجلاس جهانی تولید و صنعتی سازی (GMIS) و شرکت مشاوره پرایس واتر هاوس کوپرز (PwC) ارائه شده است، نشان می دهد که بسیاری از شرکت ها از فعالیت در سطح جهانی به یک مدل ترکیبی از عملیات جهانی محلی منتقل شده اند.

در این گزارش آمده است، بااین وجود، فرصت ها و خطرات مربوط به جهانی محلی سازی - روشی برای اداره یک تجارت جهانی که به اندازه کافی سریع است تا با نیازهای محلی نیز سازگار باشد - در کشورهای مختلف متفاوت است.

آنیل خورانا، مدیر PwC در ایالات متحده گفت: بحران کووید-19 هنگامی رخ داد که زنجیره های تامین جهانی از قبل تحت فشارهای جدید تعرفه ها و محدودیت های ناشی از اختلافات تجاری بودند.

عمل متعادل سازی با توجه به جهانی محلی سازی ممکن است برای کشورهای مختلف متفاوت باشد، اما در اصل به عملیات جهانی سریع و چند مکانه، استفاده از فن آوری و دیجیتال سازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه گیری کووید-19 «تفکر جهانی و عملکرد محلی» را تسریع کرده است

همه گیری کووید-19 «تفکر جهانی و عملکرد محلی» را تسریع کرده است