مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 09:052021-01-27پزشكي

چرا مرکز بستری ترک اعتیاد خانه سپید


طب سنتی برای درمان و ترک اعتیاد چه راهکاری دارد؟ از نظر طب ایرانی، طبع و مزاج و فیزیوپاتولوژی اکثر بیماریها، غلبه سردی و خشکی در بدن بیمار است که بیماری اعتیاد به مواد مخدر و ترکیبات افیونی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

مصرف افیون یا خشخاش میان مواد مخدر از فراوانی بیشتری نسبت به سایر مواد مخدر برخوردار است؛ افیون یا خشخاش که نام دیگرش کوکنار است از نظر طب ایرانی ، اول گرم است و آخر سرد ، در واقع افراد معتاد به تریاک با مصرف خشخاش احساس فرح بخشی کرده که به این حالت اصطلاحاً نشئگی می گویند؛ بالا رفتن مقدار مواد افیونی و ضد درد جسم از یک حد معین ، ایجاد نشئگی می کند و به همین ترتیب پایین آمدن از یک حد معین آن هم ، ایجاد خماری می کند.

بنابراین از نظر طب ایرانی، نشئگی ، طبع و مزاجش گرم است و خماری ، طبع و مزاجش سردی و خشکی است؛ هرگاه سردی در بدن فرد معتاد غالب شود ، نیاز به ماده مخدر افزون شده و در نتیجه تمایل به مصرف دوباره به آن ماده مخدر بیشتر و بیشتر می شود.

کلینیک ترک اعتیاد خانه سپید کلیه خدمات ترک اعتیاد و درمان اعتیاد را توسط پزشکان و روانشناسان متخصص انجام می دهد مددجویان عزیز می توانند برای برقراری ارتباط با مرکز خانه سپید با تلفن های زیر تماس حاصل نموده ویا با پست الکترونیکی contact@khanesepid.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا مرکز بستری ترک اعتیاد خانه سپید

چرا مرکز بستری ترک اعتیاد خانه سپید