مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:552021-01-27اقتصادي

ایده برتر از گروه مشاوران ایده های برتر


مدیر گروه مشاوران ایده¬ های برتر گفت: با بیمه عمر بیمه ما – نمایندگی رستمی، از تخفیفات 4 تا 70 درصد جشنواره باشگاه خدمات مشتریان لبخند ما استفاده کنید.

- اصغری در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ایده های برتر در سال 93 از استان گیلان در کارهای تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز کرد و بعدها وارد صنعت بیمه شده و به صورت آزمایشی در چند شهر با شرکت های بیمه همکاری مشترک داشته و این موضوع را به صورت پایلوت نشان داد که سطح فرهنگ سازی بیمه های عمر به چه شکلی است.

وی افزود: امروزه شرکت های بیمه زیادی جذب نیرو می کنند و در زمینه­ی فروش بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری فعالیت دارند، اما در بحث فروش بیمه های عمر، بیمه ما ـ نمایندگی رستمی با همراهی شرکت ایده های برتر رتبه اول کشور را کسب کرد.

از دلایل این موفقیت لازم است ذکر کنم حتی فرهنگ سازی که وقتی اسمش را می آوریم مستلزم تبلیغات، اطلاعات زیاد، بازاریابی اصولی، داشتن نیروهای متخصص دربستری است که می خواهیم فعالیت کنیم و با درنظر گرفتن این فاکتورها به مقام نخست کشوری دست یافتیم.

اصغری با اشاره به اینکه گروه مشاوران ایده های برتر شرکت ثبت شده­ای نیست، گفت: گروه مشاوران ایده های برتر متشکل از تیم­های آی تی، تبلیغاتی، بازاریابی می باشد که سعی می­کند نوع ارتباطات، فرهنگ سازی، نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده برتر از گروه مشاوران ایده های برتر

ایده برتر از گروه مشاوران ایده های برتر