مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:252021-01-27بين الملل

درخواست رییس جمهور عراق برای همکاری بین المللی علیه تروریسم


رییس جمهوری عراق با اعلام اینکه جهان و منطقه با چالش های مشترک تروریسم و افراط گرایی مواجهند، خواهان همکاری بین المللی برای مقابله با تروریسم شد.

- رییس جمهوری عراق با اعلام اینکه جهان و منطقه با چالش های مشترک تروریسم و افراط گرایی مواجهند، خواهان همکاری بین المللی برای مقابله با تروریسم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، برهم صالح، رییس جمهوری عراق در استقبال از زبیده جلال، وزیر تولیدات صنایع دفاعی پاکستان و هیئت همراه او گفت، تقویت همکاری های دوجانبه در زمینه دفاعی دو کشور، بهره مندی از مهارت های دو نهاد نظامی و توسعه ظرفیت های نیروهای مسلح عراق ضروری است.

وی افزود، جهان و منطقه با چالش های مشترک تروریسم و افراط گرایی و تشدید تنش هایی که بر امنیت و ثبات جهانی تاثیر می گذارد، روبرو هستند.

مقابله با این چالش ها و حفظ امنیت و ثبات بین المللی نیازمند همکاری بین المللی است.

وزیر تولیدات صنایع دفاعی پاکستان هم بر پایبندی کشورش به حمایت از عراق، تحکیم روابط دوجانبه و همکاری نظامی در زمینه توسعه و آموزش نیروهای امنیتی عراق تاکید کرد.

عراق طی روزهای اخیر در معرض خطرناک ترین حملات داعش قرار گرفت؛ این گروه تروریستی یک حمله انتحاری را در مرکز بغداد انجام داد و دهها کشته و زخمی برجای گذاشت و یک حمله مسلحانه دیگر نیز د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رییس جمهور عراق برای همکاری بین المللی علیه تروریسم

درخواست رییس جمهور عراق برای همکاری بین المللی علیه تروریسم