مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:202021-01-27بين الملل

رژیم صهیونیستی در نمایشگاه نظامی امارات پاویون افتتاح می کند


یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که امارات به تل آویو اجازه داده است که در نمایشگاه صنایع نظامی ابوظبی پایون اختصاصی افتتاح کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی کالاکالیست ، امروز (چهارشنبه)، گزارش داد که به رژیم صهیونیستی اجازه افتتاح پاویون در نمایشگاه نظامی ابوظبی داده شده است.

خبرگزاری صفا به نقل از کالاکالیست گزارش داد که امارات به صنایع هوایی-نظامی رژیم صهیونیستی اجازه شرکت در نمایشگاه یادشده را داده است.

در ادامه این گزارش آمده است که در ماه فوریه آینده، بخش صادرات وزارت جنگ رژیم صهیونیستی برای اولین بار در نمایشگاه تسلیحاتی ابوظبی (IDEX)  پایون اختصاصی خود را افتتاح خواهد کرد.

قرار است که دو شرکت نظامی رژیم صهیونیستی به نام های البیت سیستمز (Elbit Systems) و رافائل در نمایشگاه یادشده مشارکت خواهند کرد.

در این گزارش همچنین پیش بینی شده است که بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در صدر هیأتی بلندپایه در این نمایشگاه شرکت کند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که وبگاه صهیونیستی والا نیز اخیر خبر داد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم در اولین سفر رسمی خود ماه فوریه به امارات و بحرین سفر خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی در نمایشگاه نظامی امارات پاویون افتتاح می کند

رژیم صهیونیستی در نمایشگاه نظامی امارات پاویون افتتاح می کند