مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-27اقتصادي

فرصت دو هفته ای استاندار ایلام برای تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران


استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دستگاه های متولی ظرف دو هفته بحث کارخانه سیمان دهلران تعیین تکلیف شود، با وجود کمک و مساعدت و اعمال ماده 20 برای این شرکت سرمایه گذار پای کار نیامده است.

- قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با انتقاد از دستگاه های متولی درخصوص وضعیت کارخانه سیمان دهلران گفت: برای راه اندازی این کارخانه تلاش های زیادی انجام دادیم و از همه توان استان استفاده کردیم و حتی در رایزنی با مسئولان ذی ربط و در ستاد اقتصادی کشور موضوع را مطرح کردیم و مجوز ماده 20 رفع موانع تولید را برای این شرکت گرفتیم اما متاسفانه سرمایه گذاری پای کار نیامده است.

وی گفت: قبل از این سرمایه گذار یک رفتار دیگر داشت و خواستار رفع مشکل برای انجام تعهدات بود اما بعد از کمک و مساعدت و رفع مشکل تازه آمده شرط و شروط جدید گذاشته و این رویه ی غلطی است که دستگاه های متولی موظف هستند بی تعارف به این مقوله ورود جدی داشته باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه حل مشکلات کارخانه سیمان دهلران منوط به اجرای تعهدات، همکاری و تسریع در بهره برداری این واحد است، گفت: در اینجا دستگاه ذی ربط ربط مانند فرمانداری دهلران، صمت استان و دستگاه های نظارتی سرمایه گذار را بخواهند و ضرب الاجل دو هفته ای تعیین کنند تا متعهد به تعهدات خود ازجمله سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دو هفته ای استاندار ایلام برای تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران

فرصت دو هفته ای استاندار ایلام برای تعیین تکلیف کارخانه سیمان دهلران