مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-27سياسي

کالای نایاب فلات مرکزی ایران، آب است


نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که بازچرخانی آب در صنایع یزد با جدیت بیشتری دنبال شود، گفت: تامین آب برای یزد اهمیت بسیار بالایی دارد.

- ایسنا/یزد نائب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که بازچرخانی آب در صنایع یزد با جدیت بیشتری دنبال شود، گفت: تامین آب برای یزد اهمیت بسیار بالایی دارد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی صبح امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات استان یزد در حوزه آب، سلامت، راه، مسکن و اقتصاد دانش بنیان که با حضور نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: یک قطره آب هم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و حتما باید برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: زمانی که طرح بزرگی در حوزه انتقال آب انجام می شود، باید پیوست های متعددی هم برای آن وجود داشته باشد.

نائب رییس اول مجلس گفت: اگر واقعا می خواهیم حرکت جهشی در حوزه تولید داشته باشیم باید با بهره وری و بهینه سازی مصرف، کمک کنیم که این موضوع زودتر تحقق پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه هایی که برای تولید محصولات خود نیاز به آب دارند باید به بحث بازچرخانی توجه بسیار خاص و ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: کالای نایاب فلات مرکزی ایران، آب است و همانطور که پدران ما با سختی آب را به دست می آوردند و با حساسیت آن را مصرف می کردند، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالای نایاب فلات مرکزی ایران، آب است

کالای نایاب فلات مرکزی ایران، آب است