مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-27اقتصادي

رینگ سلامت شورابیل منتخب پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران


رینگ سلامت شورابیل منتخب پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران _2020 شده و از حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در آیین معرفی برگزیدگان این جایزه تجلیل شد.

- ایسنا/اردبیل رینگ سلامت شورابیل منتخب پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران _2020 شده و از حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل در آیین معرفی برگزیدگان این جایزه تجلیل شد.

در پنجمین جشنواره بین المللی خشت طلایی تهران_2020 که سه شنبه شب برگزیدگان آن معرفی شد ، در بخش توسعه زیرساخت ها، حمل و نقل عمومی و خدمات شهری، پروژه طرح کاهش پسماند از شهرداری تهران مقام اول، رینگ سلامت شورابیل مقام دوم و باغ معلق سئولو از شهر سئول (پایتخت کره جنوبی) به عنوان مقام سوم برگزیده شدند.

جایزه خشت طلایی تهران با ایجاد انگیزه و حس رقابت در مدیران شهری سبب بروز و ظهور پروژه های خلاقانه و تاثیرگذار در شهرها می شود و با معیار قرار دادن دسترسی همه جوامع به اطلاعات و تجارب در سراسر جهان و تاکید بر همه شمولی، توانسته است زمینه حضور فعال شهرهای کوچک مقیاس را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رینگ سلامت استان اردبیل در هفت کیلومتر و 400 متر در دور دریاچه شورابیل اردبیل احداث شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رینگ سلامت شورابیل منتخب پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران

رینگ سلامت شورابیل منتخب پنجمین دوره جایزه جهانی خشت طلایی تهران