مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-27سياسي

مطالبه گری مومنانه در مردم یزد تقویت می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری رویداد پیشگام در استان یزد گفت: مطالبه گری مومنانه و منصفانه در مردم یزد با برگزاری این رویداد تقویت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا نجیمی صبح چهارشنبه در نشست خبری اولین رویداد پیشگام در استان یزد با اشاره به نقش مهم مردم در برهه های مختلف و اثرگذاری آنها اظهار داشت: تلاش ما آموزش به مردم در حوزه های مختلف با استفاده از ظرفیت مساجد، حسینیه ها و مراکز دینی است.

وی افزود: یکی از مباحثی که امروز با آن مواجه هستیم، نا امیدی مردم در رابطه با اتفاقاتی است که باید در کشور اتفاق بیفتد اما هنوز شاهد آن نیستند و نگاه عامه مردم در این زمینه نا امیدانه است در حالی که نقش مردم در رسیدن به برخی اهداف و قله ها می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نجیمی عنوان کرد: سازمان تبلیغات تلاش دارد در کنار فعالیت های دینی و تبلیغی خود، وارد بحث آموزش شود و در این راستا رویدادی در استان طی روزهای آینده شکل خواهد گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: در قالب این رویداد، از سویی نقش مردم در قالب های مختلف به آنها یادآوری می شود و از سوی دیگر نقش و اثرگذاری مردم را به مسئولان یادآوری خواهیم کرد و تلاش داریم در استان یزد در طیف های مختلف این وظیفه را انجام دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری مومنانه در مردم یزد تقویت می شود

مطالبه گری مومنانه در مردم یزد تقویت می شود