مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 08:052021-01-27ورزشي

نمی گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!


برای توجیه نتیجه گیری نامطلوب هیچ راهی بهتر از فرار رو به جلو نیست.

از پرداختن مدام به اشتباهات داوری تا صحبت از دست های پشت پرده برای ممانعت از قهرمانی؛ - برای توجیه نتیجه گیری نامطلوب هیچ راهی بهتر از فرار رو به جلو نیست.

از پرداختن مدام به اشتباهات داوری تا صحبت از دست های پشت پرده برای ممانعت از قهرمانی؛ مساله ای نخ نما شده که چند تیم لیگ برتری هر فصل به صورت مستمر در مورد آن صحبت می کنند و گویا تصمیمی برای پایان دادن به این سناریوی متوهمانه ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هر هفته که از لیگ برتر فوتبال ایران می گذرد اظهارت عجیب و غریبی را از سوی عوامل فنی برخی تیم ها می شنویم؛ از دست های پشت پرده ای که مانع نتیجه گیری تیم آن ها می شود، از سوت هایی که تعمدا به ضرر تیمشان زده می شود، از فشارهایی که در راستای زمین زدن تیمشان است و دلایل متعدد دیگری که بیشتر شبیه بهانه تراشی برای سرپوش گذاشتن بر عملکردهاست و هیچ کارکرد دیگری ندارد.

دست های پشت پرده و اشتباهات داوری دو بهانه اصلی تیم های مطرح لیگ برتری برای فرار از عدم نتیجه گیری است، مورد به مورد اشتباهات داوری را ردیف می کنند و تاکیدشان بر این است که می خواهند سر تیم ما را بالای دار کنند اما هیچکدام در مورد سوت هایی که در لابلای اشتباهات داوری به نفع تیمشان زده شده حرفی نمی زنند و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!

نمی گذارند قهرمان لیگ برتر شویم!