مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:552021-01-27بين الملل

پیام ترامپ برای جمهوری خواهان سنا پیش از استیضاح


یکی از مشاوران سیاسی ارشد دونالد ترامپ اوایل هفته در دیدار با جمعی از سناتورهای جمهوریخواه اطمینان خاطر داد که رییس پیشین کاخ سفید برنامه ای برای تشکیل حزب جدید ندارد، - یکی از مشاوران سیاسی ارشد دونالد ترامپ اوایل هفته در دیدار با جمعی از سناتورهای جمهوریخواه اطمینان خاطر داد که رییس پیشین کاخ سفید برنامه ای برای تشکیل حزب جدید ندارد، اما به جای آن می خواهد به جمهوریخواهان فشار آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پولیتیکو، دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا ممکن است از سناتورهای جمهوریخواهی که به استیضاح او و محکوم شدنش در سنا رای مثبت بدهند، انتقام بگیرد.

این پیام از طرف براین جک ، مدیر سیاسی سابق ترامپ در کاخ سفید منتقل شد و نشان میدهد سناتورهای جمهوریخواهی که بر محکومیت او در استیضاح تاکید کنند، این کار را با علم بر این میکنند که ترامپ ممکن است در انتخابات میان دوره آتی در 2022 علیه آنها اقدام کند.

براین جک در صحبت هایش به استیضاح اشاره ای نداشت اما میخواست به این سناتورها تاکید کند که ترامپ همچنان یک جمهوریخواه است و از دید بسیاری، هنوز رهبر حزبش به شمار می رود.

سناتور کوین کرمر، جمهوریخواه اهل داکوتای شمالی گفت: این رییس جمهور میخواست که من و شمار دیگری از سناتورها بدانند که او یک جمهوریخواه است و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ترامپ برای جمهوری خواهان سنا پیش از استیضاح

پیام ترامپ برای جمهوری خواهان سنا پیش از استیضاح