مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:502021-01-27بين الملل

درخواست لبنان برای ممانعت از انحلال شرکت انگلیسی مرتبط با انفجار بیروت


به دنبال گزارش منتشر شده درباره وجود یک شرکت انگلیسی مشکوک در زمینه انفجار بیروت، کانون وکلای لبنان از دفتر ثبت شرکت های انگلیس خواست که در راستای تکمیل تحقیقات، - به دنبال گزارش منتشر شده درباره وجود یک شرکت انگلیسی مشکوک در زمینه انفجار بیروت، کانون وکلای لبنان از دفتر ثبت شرکت های انگلیس خواست که در راستای تکمیل تحقیقات، مانع از انحلال این شرکت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، کانون وکلای بیروت در نامه ای که اخیراً برای مارگارت هاج قانون گذار انگلیسی و وزیر سابق کابینه دولت این کشور ارسال کرد از دفتر ثبت شرکت های انگلیس خواست که مانع از انحلال شرکت ساوارو شود که مشکوک به ارتباط با انفجار بیروت است.

کانون وکلای بیروت از دفتر مذکور خواسته است که مانع از انحلال این شرکت شود تا تحقیقات لازم درباره نقش احتمالی این شرکت در انفجار بندر بیروت انجام شود.

در همین حال، ملحم خلف ، رییس کانون وکلای بیروت گفت که قاضی لبنانی مسئول تحقیقات درباره انفجار مذکور شرکت ساوارو را متهم کرده است و دادن اجازه انحلال به آن پیش از انجام اقدامات قضایی لازم، این امکان را برای ساوارو فراهم می کند تا از محاکمه فرار کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست لبنان برای ممانعت از انحلال شرکت انگلیسی مرتبط با انفجار بیروت

درخواست لبنان برای ممانعت از انحلال شرکت انگلیسی مرتبط با انفجار بیروت