مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-27پزشكي

رشد چشمگیر فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی همدان در ایام کرونا


همدان _ در دوران شیوع بیماری کرونا فعالیت تشکل های دانشجویی همدان و نقش آفرینی آنان در راستای کمک های جهادی و مومنانه و مبارزه با کرونا بیش از پیش نمود داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزود: در مسئله کرونا اولین کاری که از طرف مجموعه بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان انجام شد، اردوهای جهادی در منطقه دیزج و منوچهری همدان در عرصه غربالگری و معاینات پزشکی بود که در زمینه شناسایی علائم کرونا و معرفی آنان به دیگر مراکز درمانی فعالیت می کرد.

وی خاطر نشان کرد: درمان و معاینه کودکان زیر 15 سال و توزیع بسته های بهداشتی و حضور جدی و پررنگ بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای انجام کارکردهای سامانه سیب در زمینه غربالگری از جمله فعالیت های بسیج دانشجویی در دوران کرونا باشیم.

حیدری خواه در پایان اضافه کرد: بسیج دانشجویی دانشکده داروسازی در زمینه ساخت الکل به دلیل تناسب آن با رشته تحصیلی که داشتند؛ حضور فعالی داشت.

درست است شرایط غافل گیرانه ای در اوایل دوران کرونا به وجود آمد و عملاً پیش بینی و برنامه ریزی دقیق و عملیاتی صورت نگرفته بود؛ بیم آن می رفت که ما در این دوران شاهد رکود تشکل ها و جنبش های دانشجویی باشیم.

اما با همت و حضور دغدغه مندانه و جهادی و آتش به اختیار، تهدیدهایی که وجود داشت تبدیل به فرصت شد الگوهای موفقی از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد چشمگیر فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی همدان در ایام کرونا

رشد چشمگیر فعالیت های جهادی بسیج دانشجویی همدان در ایام کرونا