مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-27سياسي

وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» برگزار می شود


وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» با سخنرانی آیت الله سیدمحمد خامنه ای و باحضور و سخنرانی اساتید زبان فارسی دو کشور برگزار می شود.

- وبینار بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش با سخنرانی آیت الله سیدمحمد خامنه ای و باحضور و سخنرانی اساتید زبان فارسی دو کشور برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش، به مناسبت چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، وبینار بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش با سخنرانی حضرت آیت الله سید محمد خامنه ای رییس بنیاد ایرانشناسی برگزار می شود.

این وبینار با هدف بررسی جایگاه مطالعات ایرانشناسی در کشور بنگلادش، با همکاری بنیاد ایرانشناسی و بنیاد سعدی و نیز با مشارکت چهار دانشگاه معتبر بنگلادش (دانشگاه های داکا، راجشاهی، چیتاگونگ، کولنا و انجمن زبان فارسی بنگلادش) که دارای گروه زبان و ادبیات فارسی هستند؛ به میزبانی رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در بنگلادش، روز 20 بهمن ماه 1399از ساعت 8:30 دقیقه به وقت تهران آغاز می شود.

بنابر اعلام رایزنی فرهنگی کشورمان در بنگلادش، در این وبینار جمعی از ایرانشناسان از دو کشور بنگلادش و جمهوری اسلامی ایران در خصوص تاریخ مطالعات و ارتباطات ایرانشناسی در بنگلادش , وضعیت کنونی نهادهای ایرانشناسی، موقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» برگزار می شود

وبینار «بررسی موقعیت ایرانشناسی در بنگلادش» برگزار می شود