مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-27سياسي

همایش ملی «خلیج فارس و سواحل مکران» برگزار می شود


همایش ملی «خلیج فارس و سواحل مکران در آستانه قرن 15 خورشیدی: امنیت و توسعه پایدار» توسط مرکز مطالعات راهبردی خلیج فارس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

- شیراز- همایش ملی خلیج فارس و سواحل مکران در آستانه قرن 15 خورشیدی: امنیت و توسعه پایدار توسط مرکز مطالعات راهبردی خلیج فارس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز برگزار می شود.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی خلیج فارس در گفت و گو با خبرنگار مهر ، به بیان محورهای این همایش پرداخت و گفت: خلیج فارس و سواحل مکران؛ ظرفیت سنجی توان سخت افزاری و نرم افزاری استان های جنوبی در ایجاد امنیت و توسعه، خلیج فارس و سواحل مکران؛ امکان سنجی زمینه های تعامالت سیاسی و اقتصادی استان های جنوبی با کشورهای حاشیه خلیج فارس، خلیج فارس و سواحل مکران؛ زمینه ها و فرصت های ارتقا امنیت اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان های جنوبی، خلیج فارس و سواحل مکران؛ نقش پشتیبانی دفاعی- نظامی استان های جنوبی از سواحل جنوب کشور و تحوالت نظام سکونتگاهی در سواحل جنوب و پسکرانه ها در امنیت و توسعه پایدار از محورهای این رویداد مجازی است.

امین صادقی بکیانی در ادامه به دیگر موضوعات کلیدی این همایش اشاره کرد و افزود: جایگاه تعامالت استان های جنوب کشور در امنیت و توسعه پایدار سواحل جنوب و ظرفیت های تار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی «خلیج فارس و سواحل مکران» برگزار می شود

همایش ملی «خلیج فارس و سواحل مکران» برگزار می شود