مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:352021-01-27ورزشي

رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت پذیر باشید


رییس دپارتمان داوری فدراسیبون فوتبال گفت: با این جوی که علیه داوری راه انداخته شده کار قضاوت بازی ها سخت تر از قبل خواهد شد.

- رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت پذیر باشید رییس دپارتمان داوری فدراسیبون فوتبال گفت: با این جوی که علیه داوری راه انداخته شده کار قضاوت بازی ها سخت تر از قبل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا سهرابی، رییس دپارتمان داوری فدراسیون در واکنش به اظهارات مربیان لیگ برتری درباره اشتباهات داوری گفت: داوران قشر تلاشگر و سالم جامعه فوتبال هستند که متاسفانه در طول تاریخ و در بزنگاه های حساس نمونه های زیادی از بی انصافی نسبت به آنها دیده شده است.

این موضوع ریشه در تاریخ دارد و در خاطرات پیشکسوتان ورزش نقل قول های فراوانی در این باره دیده می شود.

وقتی خبر نامزدی 4 داور شایسته ایرانی در جام جهانی فوتسال مطرح می شود کسی توجه نمی کند، کسی از کاندیداتوری مهسا قربانی و انسیه خباز مافی نژاد برای جام جهانی فوتبال بانوان صحبت نمی کند و حضور موفقیت آمیز داوران ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا را نمی بینند اما هر اشتباهی زیر ذره بین می رود و بعد تفسیر می شود.

وی ادامه داد: هر چند مشی فدراسیون به صورت کلی دوری از هرگونه ورود به مباحث و فضاسازی های اینچنینی است اما مسئولیت من در دپارتمان داور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت پذیر باشید

رییس دپارتمان داوری فوتبال: آقایان از خدا بترسید و مثل مرد مسئولیت پذیر باشید