مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-27بين الملل

بایدن تحریم ها علیه دیوان کیفری بین المللی را مورد بازبینی قرار می دهد


رویترز به نقل از یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گزارش داد دولت جدید این کشور قصد دارد تحریم های اعمال شده از سوی دولت سابق علیه مقام های دیوان کیفری بین المللی را مورد بازبینی قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین المل خبرگزاری فارس، به گفته یک سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، دولت بایدن تحریم های اعمال شده از سوی واشنگتن در دولت قبلی علیه مقام های دیوان کیفری بین المللی را به طور کامل مورد بازبینی قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رویترز ، این سخنگو در یک پاسخ کتبی اعلام کرد: گرچه با اقدامات دیوان کیفری بین المللی در ارتباط با اوضاع افغانستان و اسراییل/فلسطین مخالف هستیم، همانطور که گام های بعدی خود را مشخص می کنیم، تحریم ها به طور کامل مورد بازبینی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: دولت جدید آمریکا از اصلاحات برای کمک به این دادگاه به منظور دستیابی موثرتر ماموریت اصلی آن در مجازات و جلوگیری از جنایات خشن حمایت می کند و ممکن است با دیوان کیفری بین المللی در موارد استثنایی همکاری کند.

پیشتر روزنامه اسراییل هیوم گزارش داد رژیم صهیونیستی از دولت جو بایدن رییس جمهور جدید آمریکا خواهد خواست که به همکاری واشنگتن با تل آویو برای ممانعت کردن از اقدامات دیوان کیفری بین المللی برای انجام تحقیقات علیه رژیم صهیونیستی ادامه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن تحریم ها علیه دیوان کیفری بین المللی را مورد بازبینی قرار می دهد

بایدن تحریم ها علیه دیوان کیفری بین المللی را مورد بازبینی قرار می دهد