مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 07:002021-01-27ورزشي

بریتانیا پشت رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری را خالی کرد!


وزنه برداری بریتانیا نشان داد به رییس موقت فدراسیون جهانی اعتماد ندارد و او را برای نامزدی در انتخابات پیش رو معرفی نکرد.

- بریتانیا پشت رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری را خالی کرد! وزنه برداری بریتانیا نشان داد به رییس موقت فدراسیون جهانی اعتماد ندارد و او را برای نامزدی در انتخابات پیش رو معرفی نکرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از Inside the games، مایکل ایرانی، رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری نمیتواند در انتخابات پیش رو این فدراسیون شرکت کند.

ایرانی که ملیت بریتانیایی دارد، باید برای کاندیداتوری از سوی فدراسیون وزنه برداری کشور خود معرفی می شد اما فدراسیون بریتانیا از او حمایت نکرد و دو نفر دیگر را برای کاندیداتوری در پست های نایب رییس اول، نواب رییس و هیات اجرایی معرفی کرد.

مدیر اجرایی فدراسیون وزنه برداری بریتانیا در واکنش به این اقدام گفت: این کار بی احترامی به ایرانی و یا برخورد شخصی با او نیست بلکه این تصمیمی است که هیات رییسه ما گرفت.

ما معتقدیم تمام افراد باید در فدراسیون جهانی وزنه برداری باید تغییر کنند و فدراسیون جهانی وزنه برداری به افراد جدید، با اخلاق و مهارت متفاوت نیاز دارد که بتوانند که به ورزشکاران سود برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بریتانیا پشت رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری را خالی کرد!

بریتانیا پشت رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری را خالی کرد!