مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-27اقتصادي

زنگنه و کلیدواژه ای به نام «نگذاشتند»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر نفت تا می تواند بهانه می آورد؛ برای آنکه خود را از سوءمدیریت ها و خساراتی که به کشور وارد شده تبرئه کند، - تفکر حاکم بر وزارت نفت، در چند عبارت خلاصه می شود: کسی جز ما نمی فهمد، هر انتقادی سیاسی کاری است و با تریبون هایی که در اختیار دارند، خیلی ها را از هستی ساقط کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، وزیر نفت تا می تواند بهانه می آورد؛ برای آنکه خود را از سوءمدیریت ها و خساراتی که به کشور وارد شده تبرئه کند، مانند همیشه پای منتقدان خود را به میان می آورد و می گوید نگذاشتند! اعجاز این واژه برای فرار از پاسخگویی و تراشیدن یک تمثال ملی گرا که حافظ منافع کشور است، از همان روحیه ای نشئت می گیرد که نفت را به ویرانه ای بزرگ تبدیل کرده است.

تفکر حاکم بر وزارت نفت، در چند عبارت خلاصه می شود: کسی جز ما نمی فهمد، هر انتقادی سیاسی کاری است و با تریبون هایی که در اختیار دارند، خیلی ها را از هستی ساقط کردند .

اظهارات روز گذشته او در کنگره نفت و نیرو، به خوبی نشان داد مقام عالی وزارت نفت، همچنان منتقدان خود را افرادی سیاسی با سطح فکری نازل می داند؛ همان منتقدانی که طی هفت سال اخیر، روی نکاتی دست گذاشتند که وزیر نفت با تأخیر فراوان، مجبور به پذیرش آن ها شد؛ از احیای نظام سهمیه بندی بنزین گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگنه و کلیدواژه ای به نام «نگذاشتند»

زنگنه و کلیدواژه ای به نام «نگذاشتند»