مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-27اقتصادي

تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه مهم شرکت عمران است


مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید اندیشه گفت: تولید مسکن باکیفیت بالا به خصوص در پروژه های طرح اقدام ملی تولید در شهر اندیشه از برنامه های مهم شرکت عمران است.

- مهدی مسلم خانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، به حضور فعال شرکت عمران در دومین نمایشگاه مسکن شهرسازی و باز آفرینی شهری پرداخت و در این باره اظهار داشت: توجه به حوزه شهر و شهرسازی و اجرای طرح های مختلف در این زمینه به صورت جدی در برنامه های شرکت عمران شهر اندیشه بوده است که خوشبختانه با توجه به ظرفیت و برنامه های این مجموعه موفق شدیم که در دومین نمایشگاه مسکن و شهر سازی و باز آفرینی شهری با دست پر و ایده های متنوع حضور فعال داشته باشیم.

وی برگزاری نمایشگاه در حوزه مسکن و شهرسازی را با توجه به وضعیت فعلی مهم برشمرد و اظهار داشت: هدف اصلی از برگزرای نمایشگاه در حوزه مسکن و شهرسازی آشنایی با جدیدترین فناوری ها و نوآوری های نوین صنایع و تجهیزات، ارائه جدیدترین دستاوردهای فناوری روز در حوزه مسکن شهرسازی و باز آفرینی شهری می باشد که این طرح، ایده و برنامه ها با اجرایی شدن می تواند آثار خوبی را در تولید مسکن با کیفیت و همچنین توسعه بازآفرینی شهری داشته باشد.

مسلم خانی شهر را به موجودی تشبیه نموده که دائم نیاز به مراقبت و توجه به نیازها دارد و در این باره افزود: شهر همانند موجودی زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه مهم شرکت عمران است

تولید مسکن باکیفیت بالا در شهر اندیشه برنامه مهم شرکت عمران است