مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:202021-01-27اقتصادي

زنجانی ها! به کجا چنین شتابان؟


طبق آمارهای موجود تردد شبانه خودروها در محدودیت تردد شبانه در یک شب به 800 مورد تخلف رسیده که رقم بالایی را نشان می دهد.

- ایسنا/زنجان استاندار زنجان گفت: طبق آمارهای موجود تردد شبانه خودروها در محدودیت تردد شبانه در یک شب به 800 مورد تخلف رسیده که رقم بالایی را نشان می دهد.

فتح الله حقیقی شامگاه دیروز (7 بهمن ماه) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفراس برگزار شد، در رابطه با ثابت شدن روند بیماری کرونا در استان، اظهار کرد: رسوب بیمارستانی کرونا در استان تا چند هفته گذشته کاهش داشت ولی اکنون متوقف شده که به معنای به هم ریختن رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم استان بوده است؛ بنابراین بر رعایت جدی این پروتکل ها تاکید می شود.

وی در رابطه با افزایش قدرت سرایت ویروس کرونا، افزود: لود ویروس کرونا فوق العاده افزایش پیدا کرده و خطرناک شده است، زیرا بالا رفتن لود این ویروس زمان بستری بیماران کرونایی در بیمارستان های استان نیز افزایش پیدا می کند؛ به طوری که اکنون زمان ترخیص هر یک از این بیماران از بیمارستان مشخص نیست.

این مسئول با تاکید بر اینکه برگزاری هر نوع تجمعی شیوع ویروس کرونا را افزایش می دهد، تصریح کرد: برگزارکنندگان مراسم تجمعی در استان باید بدانند همچنان برگزاری هرگونه مراسم تجمعی ممنوع بوده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجانی ها! به کجا چنین شتابان؟

زنجانی ها! به کجا چنین شتابان؟