مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 06:152021-01-27دانش

افزایش سرعت بررسی پرونده های هیات علمی برای ارتقا


قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل دومین هیات ممیزه جهت افزایش سرعت بررسی پرونده ارتقای اعضای هیات علمی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد، بیژن رنجبر با اشاره به تسریع روند بررسی پرونده های ارتقا مرتبه علمی اعضای هیأت علمی این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با دارا بودن در حدود 24 هزار عضو هیأت علمی تمام وقت، بالاترین تعداد اعضای هیأت علمی در مراکز آموزش عالی کشور را دارد.

با این وجود این دانشگاه تاکنون برای بررسی وضعیت ارتقای اساتید، تنها یک هیأت ممیزه داشت که به هیچ وجه برای بررسی و رسیدگی به حجم انبوه پرونده های ارتقای مرتبه علمی اساتید کافی نبود.

وی ادامه داد: با توجه به تأکید دکتر طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر افزایش سرعت و دقت بررسی و رسیدگی به پرونده های ارتقا اعضای هیأت علمی و موافقت وزارت علوم، به تازگی مجوز راه اندازی یک هیأت ممیزه دیگر برای دانشگاه آزاد اسلامی اخذ شد.

قائم مقام رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در حال حاضر دارای دو هیأت ممیزه فعال است که در سازمان مرکزی و با حضور افراد برجسته حوزه آموزش عالی راه اندازی شده است.

رنجبر ادامه داد: با تشکیل دومین هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی روند بررسی پرونده های ارتقای اعضای هیأت علمی سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سرعت بررسی پرونده های هیات علمی برای ارتقا

افزایش سرعت بررسی پرونده های هیات علمی برای ارتقا