مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:402021-01-27بين الملل

هشدار رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بایدن درباره بازگشت به برجام


رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای هشدار داده و مدعی شد که این اقدام موجب اشاعه تسلیحات هسته ای در منطقه می شود.

- رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به بازگشت دولت جدید آمریکا به توافق هسته ای هشدار داده و مدعی شد که این اقدام موجب اشاعه تسلیحات هسته ای در منطقه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه ماینیچی، آویو کوچاوی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به دولت جو بایدن رییس جمهور آمریکا درباره بازگشت به توافق هسته ای، حتی در صورت سخت تر شدن شروط آن، هشدار داده و گفت که به نیروهایش دستور داده است آمادگی برای اقدام تهاجمی احتمالی علیه ایران در سال آینده را بالا ببرند .

کوچاوی در سخرانی اش در اندیشکده مطالعات امنیت ملی، گفت که بازگشت به توافق حتی با برخی اصلاحات، از نظر عملی و از نظر استراتژیکی بد است .

او اجازه دادن به ایران برای پیش برد یک برنامه هسته ای را تهدیدی غیرقابل پذیرش خواند که به ادعای وی به اشاعه تسلیحات هسته ای در منطقه منتهی خواهد شد.

این مقام صهیونیست با گفتن این که با توجه به تهدید ناشی از ایران، ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی پیدا می کند تا اگر حمله ای لازم بود انجام دهد، افزود: به ارتش دستور داده ام که علاوه بر برنامه های عملیاتی موجود، برنامه های دیگری را نیز آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بایدن درباره بازگشت به برجام

هشدار رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به بایدن درباره بازگشت به برجام