مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 بهمن 1399 ساعت 05:352021-01-27بين الملل

اظهارات ضدبرجامی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی


یک مقام نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد از بیم دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای، عملیات های جدیدی را برای سال میلادی پیش رو تدارک دیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رژیم صهیونیستی باز هم در توهم تلاش ایران برای دستیابی به تسلیحات اتمی، از احتمال بازگشت آمریکا به برجام، ابراز نگرانی کرد.

در همین راستا، آویو کوخای رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم از بیم دستیابی ایران به بمب هسته ای، عملیات های نظامی جدیدی را برای سال میلادی جاری تدارک دیده است.

وی با طرح این ادعا که ایران چند ماه یا حتی چند هفته تا ساخت بمب هسته ای فاصله دارد؛ مدعی شد که به نیروهای تحت امر خود دستور داده آماده انجام شماری از طرح های عملیاتی باشند.

کوخای در ادامه ادعاهای خود افزود: طی سال پیش رو، این طرح ها را بررسی کرده و در نهایت این تل آویو (در سطح سیاسی) است که درباره عملیاتی کردن آنها تصمیم می گیرد.

بازگشت به برجام هم از نظر عملیاتی و هم از نظر راهبردی، بد خواهد بود و به تشدید رقابت تسلیحات هسته ای در منطقه منجر خواهد شد.

ادعاهای رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که دولت جدید واشنگتن مدعی است به شرطی به برجام باز می گردد که ایران با بازگشت به تعهدات هسته ای خود، قدم اول را بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات ضدبرجامی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی

اظهارات ضدبرجامی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی