مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 19:152021-01-26سياسي

آزادسازی پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی سمنان تا 22 بهمن


در صورت تسریع در جابه جایی ها تا دهه مبارک فجر و هم زمان با 22 بهمن امسال، فرآیند آزادسازی پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی سمنان و بخشی از بازآفرینی ها انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد ناظم رضوی عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: روند مرمت و بازسازی کاروانسرای شاه عباسی شهر سمنان بر اساس زمان بندی شهرداری سمنان در حال انجام است.

وی افزود: چندین تغییر شکلی و الحاقات در داخل کاروانسرای شاه عباسی به وجود آمد که با نظارت کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال اصلاح و مرمت این بخش ها هستیم.

شهردار سمنان ادامه داد: شهرداری سمنان مکان جدیدی را برای ساختمان اداری اداره کل زندان ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان سمنان در نظر گرفته است که با موافقت مدیران این اداره کل به زودی فرآیند جابه جایی ها انجام خواهد شد.

ناظم رضوی بیان کرد: در صورت تسریع در جابه جایی ها تا دهه مبارک فجر و هم زمان با 22 بهمن امسال فرآیند آزادسازی دیوار کاروانسرای شاه عباسی و بخشی از بازآفرینی ها انجام می شود.

وی اضافه کرد: اکنون 20 تا 30 نفر از کارکنان شهرداری سمنان در ارتباط با بازآفرینی و مرمت و مراحل حذف دیوار این بنای تاریخی فعالیت دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی سمنان تا 22 بهمن

آزادسازی پیرامونی کاروانسرای شاه عباسی سمنان تا 22 بهمن