مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:252021-01-26دانش

اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب شد + جزییات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفتگویی از تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: - اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب شد + جزییات معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش از تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در گفتگویی از تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در جلسه امروز شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و اظهار کرد: تصویب این اساسنامه، یک گام بسیار جلو برای کودکان این سرزمین است و از امروز کشورمان سوار قطار واقعی رشد و پیشرفت کودک بر اساس الگوی اسلامی ـ ایرانی شد.

وی ادامه داد: مهم ترین سنین شکل گیری شخصیت کودکان در دوره کودکی است و تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، اتفاق بسیار ارزشمندی است.

حکیم زاده با بیان اینکه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک به عنوان سازمان مستقل در تراز معاونت وزیر آموزش و پرورش است، افزود: این سازمان تربیت یکپارچه کودکان زیر 6 سال یعنی تمام امور برنامه ریزی، هدایت، مدیریت، صدور مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب شد + جزییات

اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تصویب شد + جزییات