مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 18:052021-01-26اقتصادي

تولید 14 میلیون دز واکسن کرونا تا پایان اردیبهشت ماە 1400


رییس ستاد اجرایی فرمان امام (رە) با تاکید بر این مسئلە کە تجهیزات مقابلە با کرونا تهیە شدە است، گفت: بر اساس پیش بینی های انجام شدە تا پایان اردیبهشت ماە سال آیندە بە تولید 12 الی 14 میلیون دز واکسن کرونا در کشور خواهیم رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمد مخبر امروز (7بهمن) در دیدار با نمایندە ولی فقیە در کردستان اظهار کرد: امروزە اشتغال مهم ترین اولویت ما در سطح کشور است کە می بایست کاملا بر محور تولید و در چارچوب اقتصاد مقاومتی اجرا شود.

وی مردم را اصلی ترین پشتوانە اجرای طرح های اقتصادی ستاد اجرایی فرمان امام دانست و افزود: طی 2 سال گذشتە قریب 100هزار میلیارد تومان برای ایجاد 650هزار شغل در کشور هزینە شدە است.

مخبر ادامە داد: اقدامات بسیاری در بیش از 10 هزار روستا، 2 هزار مدرسە، یک هزار و ششصد مسجد، 12 بیمارستان نیمەکارە و بخش های آبرسانی و برق رسانی صورت گرفتە است.

وی با اشارە بە اینکە تا بە امروز 650 هزار شغل در کشور ایجاد شدە است، تصریح کرد: در حال حاضر روزانە یک هزار و 200شغل در کشور توسط این نهاد و با همکاری مردم ایجاد می شود.

مخبر در خصوص توان کشور در تولید ماسک افزود: توان تولید ماسک در کشور بە حدی است کە در حال حاضر 6کشور خارجی از ایران درخواست خرید ماسک کردەاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 14 میلیون دز واکسن کرونا تا پایان اردیبهشت ماە 1400

تولید 14 میلیون دز واکسن کرونا تا پایان اردیبهشت ماە 1400