مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:452021-01-26اقتصادي

مشارکت 4600 بانوی کرمانی در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»


مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان از مشارکت 4هزار و 600 نفر از بانوان و مادران استان کرمان در پویش من مادرم بچه های ایران فرزند من خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدیه نکویی در رابطه با پویش ملی من مادرم، بچه های ایران فرزند من گفت: اکنون در کشور رتبه ششم را در تعداد بانوان و مادران مشارکت کننده داریم و رتبه پنجم را در میزان مبالغ واریزی که ان شاءالله به زودی با مشارکت بیشتر این رتبه ارتقا خواهد یافت.

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز با اشاره به اینکه نحوه مشارکت در این پویش از طریق ورود به سامانه آجر به آجر است، اظهار داشت: بانوان و مادران خیر می توانند مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان مشارکت کنند و یک کاشی یادبود به نام هر کسی که دوست دارند در مدرسه برایشان طراحی، ساخته و نصب می شود.

 نکویی افزود: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، سازمان نوسازی کشور، معاونت زنان و امور خانواده ریاست جمهوری و استانداری ها، بانوان نظام مهندسی، شهرداری و .

این پویش را همراهی می کنند.

وی همچنین عنوان کرد: این پویش تا اسفند ادامه دارد و بانوان می توانند با پرداخت و مشارکت حداقل هزار تومان در  این پویش شرکت کنند.

مسئول شورای بانوان خیر مدرسه ساز استان کرمان خاطرنشان کرد: این پویش در قالب عملکرد بانوان استان قرار می گیرد و ان شاءا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 4600 بانوی کرمانی در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»

مشارکت 4600 بانوی کرمانی در پویش «من مادرم، بچه های ایران فرزند من»