مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 17:402021-01-26ورزشي

جنگ پدیده ها برنده نداشت/ فیروزجا صدر جدول را حفظ کرد


علیرضا فیروزجا در دور نهم رقابت های شطرنج تاتااستیل برابر آندری اسیپنکو از روسیه به تساوی رسید اما صدر جدول را همچنان حفظ کرد.

- گروه ورزشی جی پلاس؛ دور نهم رقابت های شطرنج تاتااستیل برگزار شد و در حالی که تمام توجه ها به جدال دو بازیکن از نسل جدید شطرنج بود، این دیدار برنده ای نداشت.

علیرضا در این دیدار مهره سفید را در اختیار داشت اما نتوانست برابر حریف 18 ساله خود که در دور گذشته کارلسن را شکست داده بود، کاری از پیش ببرد.

فیروزجا با این تساوی 6 امتیازی شد و صدر جدول را همچنان برای خود حفظ کرد، اما اکنون حداقل یک رقیب به نام کاروانا را هم امتیاز با خودش در صدر جدول می بیند و شاید آنیش گیری هم در صورت پیروزی صدر جدول را به مثلث تبدیل کند.

فیروزجا همانند تمام بازی های گذشته با سبکی تهاجمی بازی را شروع کرد تا بتواند با پیچیده کردن شرایط از قدرت فوق العاده تاکتیکی خود بهره ببرد، اما از آن جایی که این سبک به شدت تهاجمی و جنگجویانه خطرات بالقوه ای هم دارد، در اواسط بازی متوجه شد که اوضاع چندان خوبی ندارد و زمان بسیار زیادی را صرف کرد تا وضعیت را نگه دارد.

در نهایت فیروزجا در تنگی زمان شدید در حالی که حرکات دقیق را به دلیل کمبود وقت برای محاسبه نمی توانست پیدا کند، با وضعیت متعادل رو به بد، به آخر بازی رسید و سرانجام پس از آن که به حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ پدیده ها برنده نداشت/ فیروزجا صدر جدول را حفظ کرد

جنگ پدیده ها برنده نداشت/ فیروزجا صدر جدول را حفظ کرد