مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 بهمن 1399 ساعت 16:352021-01-26پزشكي

راهکار دانشگاه علوم پزشکی تهران برای جبران عقب ماندگی کشور در صنعت سلامت


رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه کشور در زمینه صنعت سلامت عقب ماندگی هایی دارد، از ترسیم الگویی برای جبران این خلا خبر داد.

- رییس دانشکده فناوری های نوین پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه کشور در زمینه صنعت سلامت عقب ماندگی هایی دارد، از ترسیم الگویی برای جبران این خلا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر حسین قنبری امروز در آیین اختتامیه ششمین همایش و فن بازار سلامت با اشاره به اقدام دانشگاه علوم پزشکی تهران به سمت دانشگاه نسل سوم، افزود: ما در زمینه صنعت سلامت عقب ماندگی هایی داریم که این عقب ماندگی باید از سوی دانشگاه های علوم پزشکی از طریق تولید فناوری های کاربردی برطرف شود.

وی برگزاری همایش دو روزه سلامت را در این راستا دانست و اظهار کرد: این همایش در تلاش است تا به دانشگاه های علوم پزشکی کشور نقش تاریخی آنها را یادآوری کند و این دانشگاه ها در مسیر تبدیل یافته های دانشی خود به فناوری حرکت کنند.

قنبری، ادامه داد: علاوه بر آن ما در دانشکده فناوری های نوین با همکاری دانشکده نانو فناوری پزشکی مدلی با عنوان درخت دانشی در این زمینه ترسیم کردیم و بر اساس آن راهبردهایی در حوزه آموزشی، پژوهشی و فناوری ارائه شده است که حاصل آن محصولات دانشی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار دانشگاه علوم پزشکی تهران برای جبران عقب ماندگی کشور در صنعت سلامت

راهکار دانشگاه علوم پزشکی تهران برای جبران عقب ماندگی کشور در صنعت سلامت